فرم‌های تماس

کوکی‌ها

اگر از برگه ورود ما بازدید نمایید، ما یک کوکی موقت برای مشخص نمودن اینکه آیا مروگر شما کوکی قبول می‌کند را تنظیم می‌کنیم. این کوکی محتوای اطلاعات شخصی شما نیست و وقتی مرورگر شما بسته می‌شود از بین می‌رود.

کوکی‌های شخص ثالث

در برخی موارد خاص، سایت از کوکی‌های تهیه شده توسط شرکت‌های معتبر و مطمئن استفاده می‌کند. در ادامه راجع به هر کدام از آن‌ها توضیح می‌دهیم

گوگل آنالیتیکس

این سایت از گوگل آنالیتیکس به عنوان یکی از پراستفاده‌ترین ابزارهای آنالیز وب استفاده می‌کند. این ابزار به ما کمک می‌کند که بدانیم شما به هنگام استفاده از سایت ما، چگونه کار می‌کنید تا بتوانیم عملکرد سایت خود را بهبود دهیم.

این کوکی‌ها اطلاعاتی شامل موارد زیر را در مرورگر شما ذخیره کرده، آمار نهایی آن را به ما اطلاع می‌دهد:

مدت زمانی که شما در سایت ما بوده‌اید

صفحاتی از سایت m0911.com که باز کرده‌اید

عبارتی که در گوگل سرچ کردید و سایت ما را پیدا کردید

نوع دستگاه (کامپیوتر/موبایل/تبلت) و سیستم عامل (ویندوز، اندروید، مک و …) که برای مرور وب‌سایت ما استفاده کرده‌اید

و اطلاعاتی از این قبیل را به ما می‌دهد.

توجه داشته باشید هیچ کدام از این اطلاعات به شناسایی هویت کاربر منتهی نمی‌شود. برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به سایت اصلی گوگل آنالیتیکس یا صفحاتی مانند ویکیپدیای گوگل آنالیتیکس مراجعه نمایید.

محتوای جاسازی‌شده از دیگر وب‌سایت‌ها

مقالات موجود در این سایت ممکن است شامل محتوای تعبیه شده (مثلا ویدیوها، تصاویر، مقالات و غیره) باشد. مطالب جاسازی شده از وب سایت‌های دیگر رفتار دقیقا همان طوری که بازدید کننده از وب سایت دیگر بازدید کرده است.

این وبسایت‌ها ممکن است اطلاعاتی مربوط به شما را جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، ردیابی سوم شخص اضافه را جاسازی کنند و تعامل شما را با محتوای تعبیه شده نظارت کنند که شامل ردیابی تعامل شما با محتوای جاسازی شده است اگر حساب کاربری داشته و به آن وبسایت وارد شده باشید.

افشای اطلاعات کاربران

سایت آپای شاهرود اطلاعات شما را اجاره نمی‌دهد، نمی‌فروشد و به اشتراک نمی‌گذارد به جز در موارد زیر:

در صورت تخطی شما از قوانین شرایط و ضوابط سرویس‌ها و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار می‌گیرد.